Log in
Language:

MERAL Myanmar Education Research and Learning Portal

  • Top
  • Universities
  • Ranking
To
lat lon distance
To

Field does not validate



Index Link

Index Tree

Please input email address.

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

Item

{"_buckets": {"deposit": "55e1da9f-d706-4da8-a82c-171840629021"}, "_deposit": {"created_by": 57, "id": "5302", "owner": "57", "owners": [57], "owners_ext": {"displayname": "", "username": ""}, "pid": {"revision_id": 0, "type": "recid", "value": "5302"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:meral.edu.mm:recid/5302", "sets": ["user-yuoe"]}, "communities": ["yuoe"], "item_1583103067471": {"attribute_name": "Title", "attribute_value_mlt": [{"subitem_1551255647225": "အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအခြေခံသဘောတရားများနှင့်သုတေသနတွေ့ရှိချက်များ", "subitem_1551255648112": "my"}]}, "item_1583103085720": {"attribute_name": "Description", "attribute_value_mlt": [{"interim": "စာသင်ခန်းဖွဲ့စည်းမှုနှင့်အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုသည် ဆရာများအမြဲဆောင်ရွက်နေရမည့်လုပ်ငန်းစဉ်\nဖြစ်သောကြောင့် ဆရာတိုင်းလေ့လာထားရန် လိုအပ်သော အခန်းကဏ္ဍဖြစ်ပါသည်။ အတွေ့\nအကြုံရှိပြီးသော ဝါရင့်ဆရာများ သာမက လုပ်ငန်းခွင်သို့ စတင်ဝင်ရောက်ခါစ ဆရာများနှင့်\nလုပ်ငန်းခွင်သို့ဝင်ရောက်ရန် လေ့လာသင်ယူနေသူများအားလုံးသည် အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာ\nအခြေခံအချက်များ၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာနည်းဗျူဟာများနှင့် ရင်းနှီးကျွမ်းဝင်မှသာ မိမိတို့\n၏အတန်းကို ပိုမိုထိရောက်စွာ စီမံခန့်ခွဲနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။ ထိုကြောင့် ဆရာများအားလုံး\nသိရှိလေ့လာနိုင်ရန် ရည်ရွယ်ပြီး အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအဓိပ္ပါယ်၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုနှင့်\nစပ်လျဉ်းသော သုတေသနများမှ တွေ့ရှိချက်များ၊ ထိရောက်အောင်မြင်သော အတန်းစီမံခန့်ခွဲ\nမှု၏အခြေခံသဘောတရားများ၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုနည်းလမ်းများနှင့် နည်းဗျူဟာများကို\nလေ့လာ တင်ပြခြင်းဖြစ်ပါသည်။"}]}, "item_1583103120197": {"attribute_name": "Files", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_access", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2020-09-09"}], "displaytype": "preview", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "Class Management(YIOEJ,Vol.1.No.1,2009).pdf", "filesize": [{"value": "87 Kb"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_0", "mimetype": "application/pdf", "size": 87000.0, "url": {"url": "https://meral.edu.mm/record/5302/files/Class Management(YIOEJ,Vol.1.No.1,2009).pdf"}, "version_id": "7601aba5-42ed-4340-9869-d1bf5df1752b"}]}, "item_1583103131163": {"attribute_name": "Journal articles", "attribute_value_mlt": [{"subitem_issue": "1", "subitem_journal_title": "Universities Research Journal", "subitem_pages": "15-30p", "subitem_volume": "1"}]}, "item_1583105942107": {"attribute_name": "Authors", "attribute_value_mlt": [{"subitem_authors": [{"subitem_authors_fullname": "ဖြူဖြူရင်"}]}]}, "item_1583108359239": {"attribute_name": "Upload type", "attribute_value_mlt": [{"interim": "Publication"}]}, "item_1583108428133": {"attribute_name": "Publication type", "attribute_value_mlt": [{"interim": "Journal article"}]}, "item_1583159729339": {"attribute_name": "Publication date", "attribute_value": "2009"}, "item_title": "အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအခြေခံသဘောတရားများနှင့်သုတေသနတွေ့ရှိချက်များ", "item_type_id": "21", "owner": "57", "path": ["1595849995527"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000005302", "pubdate": {"attribute_name": "Deposited date", "attribute_value": "2020-09-09"}, "publish_date": "2020-09-09", "publish_status": "0", "recid": "5302", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအခြေခံသဘောတရားများနှင့်သုတေသနတွေ့ရှိချက်များ"], "weko_shared_id": -1}
  1. Yangon University of Education
  2. Department of Educational Theory

အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအခြေခံသဘောတရားများနှင့်သုတေသနတွေ့ရှိချက်များ

http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000005302
http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000005302
51fb1f0a-5c48-452d-b4ff-d1c4f827c8c1
55e1da9f-d706-4da8-a82c-171840629021
None
Preview
Name / File License Actions
Class Class Management(YIOEJ,Vol.1.No.1,2009).pdf (87 Kb)
license.icon
Publication type
Journal article
Upload type
Publication
Title
Title အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအခြေခံသဘောတရားများနှင့်သုတေသနတွေ့ရှိချက်များ
Language my
Publication date 2009
Authors
ဖြူဖြူရင်
Description
စာသင်ခန်းဖွဲ့စည်းမှုနှင့်အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုသည် ဆရာများအမြဲဆောင်ရွက်နေရမည့်လုပ်ငန်းစဉ်
ဖြစ်သောကြောင့် ဆရာတိုင်းလေ့လာထားရန် လိုအပ်သော အခန်းကဏ္ဍဖြစ်ပါသည်။ အတွေ့
အကြုံရှိပြီးသော ဝါရင့်ဆရာများ သာမက လုပ်ငန်းခွင်သို့ စတင်ဝင်ရောက်ခါစ ဆရာများနှင့်
လုပ်ငန်းခွင်သို့ဝင်ရောက်ရန် လေ့လာသင်ယူနေသူများအားလုံးသည် အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာ
အခြေခံအချက်များ၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာနည်းဗျူဟာများနှင့် ရင်းနှီးကျွမ်းဝင်မှသာ မိမိတို့
၏အတန်းကို ပိုမိုထိရောက်စွာ စီမံခန့်ခွဲနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။ ထိုကြောင့် ဆရာများအားလုံး
သိရှိလေ့လာနိုင်ရန် ရည်ရွယ်ပြီး အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုဆိုင်ရာအဓိပ္ပါယ်၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုနှင့်
စပ်လျဉ်းသော သုတေသနများမှ တွေ့ရှိချက်များ၊ ထိရောက်အောင်မြင်သော အတန်းစီမံခန့်ခွဲ
မှု၏အခြေခံသဘောတရားများ၊ အတန်းစီမံခန့်ခွဲမှုနည်းလမ်းများနှင့် နည်းဗျူဟာများကို
လေ့လာ တင်ပြခြင်းဖြစ်ပါသည်။
Journal articles
1
Universities Research Journal
15-30p
1
Back
0
0
views
downloads
See details
Views Downloads

Versions

Ver.1 2020-09-09 05:48:51.664463
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Export

OAI-PMH
  • OAI-PMH DublinCore
Other Formats
  • JSON

Confirm


Back to MERAL


Back to MERAL