MERAL Myanmar Education Research and Learning Portal
Item
{"_buckets": {"deposit": "5637efa3-afb2-47e3-9b86-dad8dce1174b"}, "_deposit": {"created_by": 61, "id": "2944", "owner": "61", "owners": [61], "owners_ext": {"displayname": "", "username": ""}, "pid": {"revision_id": 0, "type": "recid", "value": "2944"}, "status": "published"}, "_oai": {"id": "oai:meral.edu.mm:recid/2944", "sets": ["1595850089647", "user-yuoe"]}, "communities": ["yuoe"], "item_1583103067471": {"attribute_name": "Title", "attribute_value_mlt": [{"subitem_1551255647225": "စံလွဲအပြုအမူနှင့် ကူညီလမ်းညွှန်ခြင်း", "subitem_1551255648112": "my"}]}, "item_1583103085720": {"attribute_name": "Description", "attribute_value_mlt": [{"interim": "စံလွဲအပြုအမူသည် နတ်ဆိုး၊ တစ္ဆေ၊ ဝိညာဉ်တို့ ၀င်ရောက်ပူးကပ်ခြင်းနှင့် ကြယ်၊ လ၊ ဂြိုဟ်၊ နက္ခတ်တာရာများ ဖမ်းစားခြင်းတို့ကြောင့် ဖြစ်သည်ဟု ယုံကြည်ခဲ့ရာမှ ယခုခေတ်တွင် စိတ်ရောဂါသည် ရုပ်ပိုင်းနှင့် စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ အကြောင်းတရားများစွာကြောင့် ဖြစ်သည်ဟု လက်ခံလာကြပြီး စိတ်ကျန်း မာရေးဆိုင်ရာဆေးရုံ၊ ဆေးခန်းများပါ ပေါ်ပေါက်လာခဲ့သည်။ စံလွဲအပြုအမူသည် ကိုယ်ခန္ဓာပိုင်း၊ စိတ်ပိုင်း၊ မိသားစု၊ လူမှုရေး နှင့် ပတ်၀န်းကျင် ဆိုင်ရာအခြေအနေများကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာခြင်း ဖြစ်သည်။ အခြေခံအားဖြင့် စံလွဲအပြုအမူကို ကူညီလမ်းညွှန်မှုပြုရာတွင် ကုသနိုင်သောအပြုအမူ (နျူရိုးဆစ်) နှင့် ကုသရာတွင် ဆေးဝါးလိုအပ်သော အပြုအမူ (ဆိုက်ကိုးဆစ်)ဟူ၍ နှစ်မျိုး သတ်မှတ် ထားပါသည်။ စိတ်ရောဂါသည် မျိုးရိုးဗီဇသာမက အခြားအကြောင်းတရားများစွာကြောင့်လည်း ဖြစ်ပွားနိုင်ကြောင်း တွေ့ရှိရပါ သည်။ ထို့ကြောင့် ကလေးသူငယ်များနှင့် နေ့စဉ် ဆက်ဆံနေရသော ဆရာ၊ ဆရာမများသည် စံလွဲအပြုအမူကို တွေ့နိုင်သည်ဖြစ်ရာ စံလွဲအပြုအမူ၏သဘာ၀ကို နားလည် ခြင်းအားဖြင့် ကျောင်းသားကျောင်းသူများအား ကူညီလမ်းညွှန်မှုပေးရာတွင် ထိရောက်နိုင်ပါသည်။"}]}, "item_1583103108160": {"attribute_name": "Keywords", "attribute_value_mlt": [{"interim": "စိတ်ပညာ"}]}, "item_1583103120197": {"attribute_name": "Files", "attribute_type": "file", "attribute_value_mlt": [{"accessrole": "open_access", "date": [{"dateType": "Available", "dateValue": "2020-08-10"}], "displaytype": "preview", "download_preview_message": "", "file_order": 0, "filename": "San Lwe Ah Pyu Ah Mu \u0026 Kunyi Lan Nyon Chin.pdf", "filesize": [{"value": "156 Kb"}], "format": "application/pdf", "future_date_message": "", "is_thumbnail": false, "licensetype": "license_0", "mimetype": "application/pdf", "size": 156000.0, "url": {"url": "https://meral.edu.mm/record/2944/files/San Lwe Ah Pyu Ah Mu \u0026 Kunyi Lan Nyon Chin.pdf"}, "version_id": "b2c03fdc-6959-405e-b20e-417de5f3a360"}]}, "item_1583103131163": {"attribute_name": "Journal articles", "attribute_value_mlt": [{"subitem_issue": "1", "subitem_journal_title": "Yangon University of Education Research Journal", "subitem_pages": "9-15", "subitem_volume": "vol. 1"}]}, "item_1583105942107": {"attribute_name": "Authors", "attribute_value_mlt": [{"subitem_authors": [{"subitem_authors_fullname": "ခင်မျိုးသိန်း"}, {"subitem_authors_fullname": "မြင့်ဆွေ"}]}]}, "item_1583108359239": {"attribute_name": "Upload type", "attribute_value_mlt": [{"interim": "Publication"}]}, "item_1583108428133": {"attribute_name": "Publication type", "attribute_value_mlt": [{"interim": "Journal article"}]}, "item_1583159729339": {"attribute_name": "Publication date", "attribute_value": "2009-07-15"}, "item_title": "စံလွဲအပြုအမူနှင့် ကူညီလမ်းညွှန်ခြင်း", "item_type_id": "21", "owner": "61", "path": ["1595850089647"], "permalink_uri": "http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000002944", "pubdate": {"attribute_name": "Deposited date", "attribute_value": "2020-08-10"}, "publish_date": "2020-08-10", "publish_status": "0", "recid": "2944", "relation": {}, "relation_version_is_last": true, "title": ["စံလွဲအပြုအမူနှင့် ကူညီလမ်းညွှန်ခြင်း"], "weko_shared_id": -1}
စံလွဲအပြုအမူနှင့် ကူညီလမ်းညွှန်ခြင်း
http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000002944
http://hdl.handle.net/20.500.12678/0000002944f87c6e7e-bbe2-436c-b8a6-5eecc2720acf
5637efa3-afb2-47e3-9b86-dad8dce1174b
Name / File | License | Actions |
---|---|---|
![]() |
Publication type | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Journal article | ||||||
Upload type | ||||||
Publication | ||||||
Title | ||||||
Title | စံလွဲအပြုအမူနှင့် ကူညီလမ်းညွှန်ခြင်း | |||||
Language | my | |||||
Publication date | 2009-07-15 | |||||
Authors | ||||||
ခင်မျိုးသိန်း | ||||||
မြင့်ဆွေ | ||||||
Description | ||||||
စံလွဲအပြုအမူသည် နတ်ဆိုး၊ တစ္ဆေ၊ ဝိညာဉ်တို့ ၀င်ရောက်ပူးကပ်ခြင်းနှင့် ကြယ်၊ လ၊ ဂြိုဟ်၊ နက္ခတ်တာရာများ ဖမ်းစားခြင်းတို့ကြောင့် ဖြစ်သည်ဟု ယုံကြည်ခဲ့ရာမှ ယခုခေတ်တွင် စိတ်ရောဂါသည် ရုပ်ပိုင်းနှင့် စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ အကြောင်းတရားများစွာကြောင့် ဖြစ်သည်ဟု လက်ခံလာကြပြီး စိတ်ကျန်း မာရေးဆိုင်ရာဆေးရုံ၊ ဆေးခန်းများပါ ပေါ်ပေါက်လာခဲ့သည်။ စံလွဲအပြုအမူသည် ကိုယ်ခန္ဓာပိုင်း၊ စိတ်ပိုင်း၊ မိသားစု၊ လူမှုရေး နှင့် ပတ်၀န်းကျင် ဆိုင်ရာအခြေအနေများကြောင့် ဖြစ်ပေါ်လာခြင်း ဖြစ်သည်။ အခြေခံအားဖြင့် စံလွဲအပြုအမူကို ကူညီလမ်းညွှန်မှုပြုရာတွင် ကုသနိုင်သောအပြုအမူ (နျူရိုးဆစ်) နှင့် ကုသရာတွင် ဆေးဝါးလိုအပ်သော အပြုအမူ (ဆိုက်ကိုးဆစ်)ဟူ၍ နှစ်မျိုး သတ်မှတ် ထားပါသည်။ စိတ်ရောဂါသည် မျိုးရိုးဗီဇသာမက အခြားအကြောင်းတရားများစွာကြောင့်လည်း ဖြစ်ပွားနိုင်ကြောင်း တွေ့ရှိရပါ သည်။ ထို့ကြောင့် ကလေးသူငယ်များနှင့် နေ့စဉ် ဆက်ဆံနေရသော ဆရာ၊ ဆရာမများသည် စံလွဲအပြုအမူကို တွေ့နိုင်သည်ဖြစ်ရာ စံလွဲအပြုအမူ၏သဘာ၀ကို နားလည် ခြင်းအားဖြင့် ကျောင်းသားကျောင်းသူများအား ကူညီလမ်းညွှန်မှုပေးရာတွင် ထိရောက်နိုင်ပါသည်။ | ||||||
Keywords | ||||||
စိတ်ပညာ | ||||||
Journal articles | ||||||
1 | ||||||
Yangon University of Education Research Journal | ||||||
9-15 | ||||||
vol. 1 |